PATSIENDI TAGASISIDEKÜSIMUSTIK

 

Meie tervisekeskuse eesmärk on oma patsiente nende tervisemurede korral võimalikult hästi ja kiiresti aidata. Oma töö paremaks korraldamiseks palume Teil vastata tagasisideküsimustikule. Kogu teilt saadud info jääb anonüümseks.

 

Kokku on küsimustikus 24 lihtsat küsimust ja selle täitmine võtab aega 3-4 minutit.  Vasta küsimustikule siin

 

 

 

 

 

 

 

 

Palume vastuvõtule alati eelnevalt registreerida, seda ka kiireloomulise probleemi korral.

 

Vastuvõtule saab aja registreerida telefoni teel, interneti kaudu või perearstikeskuses.

Probleemi puhul, mis nõuab kiiremat sekkumist, kui Teile pakutud esimene vaba aeg, palume ühendust võtta oma pereõega.

 

Perearsti puhkuse või täiendõppel viibimise ajal on ägeda haigestumise korral võimalik pöörduda asendusarsti poole, telefonikontakt registratuuri või asendusarsti telefonil.

 

Retseptide pikendamise, tervisetõendite vormistamise ja muud planeeritavad tegevused soovitame ette võtta oma perearsti juures.

 

Kui Te ei saa tulla vastuvõtule kokkulepitud ajal, siis palun tühistage oma aeg esimesel võimalusel helistades registratuuri, et aja saaks keegi teine abivajaja.

 

Kui Te jõuate vastuvõtule ajal, mil Teile planeeritud vastuvõtuaeg on läbi, on õigus Teid mitte vastu võtta ja Teil tuleb kokku leppida uus visiidiaeg.

 

Eelisjärjekorras teenindatakse etteregistreeritud patsiente.

 

Palun mõelge oma tervisemure alati enne vastuvõtule tulekut korralikult läbi ja pange tähtsamad asjad kirja. Nii saate vastuvõtu käigus oma teemad arsti või õega läbi arutada ja vastuvõtt jääb planeeritud aja sisse.

 

Juhul, kui Te soovite rääkida arstiga mitmest probleemist, palun registreerige 2 aega.

 

Kui Teiega tuleb vastuvõtule kaasa pereliige või lähedane, kes soovib samuti oma terviseprobleeme arutada, siis peab ka tema arstile aja kinni panema.